tisdag 31 maj 2011

Vincent är rädd...

... på sidan 83 i albumet. Han är rädd för... tja, en grej han har i handen. Riktigt rädd. Och jag måste erkänna om det som det som Vincent råkar utför på den här sidan hände mig - ja då skulle jag reagera exakt likadant!
Och vad är det då vår utseende-fixerade brottsling råkar ut för? Läs albumet i höst och få reda på det!


Just nu väntar jag lite på att en kompis till Oskar ska hjälpa oss. Om ni inte visste det redan så är Amirs familj från Iran - vilket betyder att de släktingar som bor kvar där pratar persiska. Så vi får faktiskt se lite persiska i albumet (persiska bokstäver är jättesnygga! snirkliga och fina!). Fast varken jag eller Oskar pratar persiska, men som tur är så har Oskars kompis persiska rötter! Så han ska hjälpa oss med det. Så vi inte skriver nåt tokigt!


//Carromic

3 kommentarer:

  1. Längtar tills albumet kommer, men inte till hösten. Vad roligt med persiska=) och när det var ryska kidnappare, vem hjälpte er då??

    SvaraRadera
  2. Ingen hjälpte till då, tyvärr. Den ryskan de pratar är lite... knäpp. hahaha... Förlåt, alla Ryssar....

    SvaraRadera
  3. Bruten nagel? o_o

    SvaraRadera