torsdag 14 april 2011

och samtidigt i KP-land...

Ja, samtidigt som vi gör detta nya, häftiga album så gör vi ju oxå Bleckmossen Boyz som går i KP! Så vi hoppar liksom lite emellan de båda. Ritar lite album-sidor för att sen skynda över och rita lite till KP. haha, ibland blir det lite förvirrande...

Läs KP nummer 7 i år för att få veta om bilden ovanför, som till exempel:

- Varför skriker alla NEEEJ!!! ?
- Varför är Siri helt grön i ansiktet och har konstiga kläder på sig?
- Varför har Håkan bar överkropp?

Vad skulle ni förresten vilja se hända i Bleckmossen Boyz? Är det några figurer ni tycker skulle vara med lite mer? Mera skolresor? Mer om musik? Eller kanske nåt helt annat? Skriv en kommentar och låt oss veta!


//Carromic

 jag älskar att alla är så fula på bilden när de skriker! hahaha! det är så kul! Håkan och Amandas ansiktsuttryck är nog mina favoriter här. hihi...

27 kommentarer:

  1. X'D Fan-girl skrik~* Gjorde du Håkan i bar överkropp bara för att göra alla små fan-girls lite gladare elr?? >w< <3 ÄLSKAR HÅKANS FACE!! >X'D <33

    SvaraRadera
  2. mer hemliga koder!!! typ som apan eller tokyo hotel märket på emils mössa :P

    SvaraRadera
  3. Jag vill ha mer action mellan Håkan och gulliga Emil :D (mehehe Håkan har bar överkropp owo)

    SvaraRadera
  4. JAg vet i viken serie det är i kp (tror jag)!
    Antagligen i "Kyos hämnd".På teatern:)

    SvaraRadera
  5. her d att göra om teatern? ;3

    SvaraRadera
  6. Hoho, tror jag fattar, det är Kyo?
    Det komer en superdupermaga känd kändis till Bleckmossen!! Vad händer?
    OCH!! man får reda på om Alex är kille eller tjej :D
    Och, är Emils pappa död, eller finns han nånstans?
    Nåt riktigt mystiskt skulle vara kul :D
    Alex försvinner spårlöst!! Vart har han tagit vägen?
    Hoho, Ivan blir kär :DD
    En av Amandas tusen djur har rymt, och Amir hjälper till att leta.
    Men, har den verkligen rymt, eller är dem någon ond på spåren??
    HAhaha, det skulle vara så kul om era två tecknade jag är med i ett avsnitt, bara går på en gata där Amir eller någon går.
    Och att ni gör nåt sånt knasigt smo du skrev att du gjorde nångång, typ ritar apor istället för männskor i bakgrunden? Hahahahah skulle vara så kul :DDD

    SvaraRadera
  7. Jag ville ha hemliga koder & fler tjej karaktärer

    SvaraRadera
  8. Jag vill att det ska vara först lite läskit sedan letter det upp och så hender nåt jätte coolt!

    SvaraRadera
  9. Jag tycker att det ska vara ett romantiskt tillfälle och så helt plötsilgt så kommer det nån bevepnad man och förstör allt!

    SvaraRadera
  10. Emil ska vara Julia å Håkan ska vara Romeo, FTW!!! X'D <33 Haha, meeen, typ ngt avsnitt där Emil tar mod till sig å frågar varför Håkan kysste honom?? :) *Ja, jag har fastnat på det. TOTALT x'D*
    Hmmm, Amirs ordspråk får gärna komma tillbaka :)
    Lite mera Siri, tycker jag faktiskt, hon har inte varit med på jätte länge D:
    Hahah, att Ivan blir kär vore inte så dumt ;) Han å Hellen hade väll ngt, hmmm? ;3 <3
    Joen å Cass skulle gärna få komma in lite mer :3 *älskar de två ! x'D <3*
    Me want Siris gamla Musse Pigg-öron frisyr~ TT_TT

    ... Skriver mer då jag kmr på >w</

    SvaraRadera
  11. varför romeo och julia!? varför?

    SvaraRadera
  12. Det ska ju vara Håkan hjerta Alex och Emil hjerta Siri. >w<

    SvaraRadera
  13. Kyo ska förstöra all stolthet de har i kroppen!
    Håkan och Alex ska spela Romeo och Julia
    Kyo ska skicka en lapp till Amanda från Amir där det står att Amir gör slut (fast Amir vet inte om det!Han är jätte kär i Amanda!)
    Kyo ska sno Amanda från Amir
    Han ska ge dom fel repliker ¨så de blir jätte löjliga på scen och dom måste lyda allt han säger typ gör mina läxor, köp ett kilo godis till mig m.m, SEN SKA ALLA HÄMNAS PÅ KYO!!! Fett Kul det skulle bli!! =DD

    SvaraRadera
  14. jag skulle vilja att Alex är med lite mer ^^ h*n har inte varit med så mycket, men är ändå en favorit. Sedan vore det kul med lite spänning eller äventyr. t ex de vinner en resa till regnskogen men så går allt på tok och de blir fast där ett tag, typ ^^ sen kan väll Joen,Cass och Vincent få komma in igen. det känns som om det var evigheter sen man såg dom i Bleckmossen. tack för mig ;)
    //Lizz, ett stort Bleckmossen fan ^w^

    SvaraRadera
  15. Det skulle bli kul om Håkan fick spela Romeo och Siri spela Julia 'W'. De hatar ju varann!
    Föresten har jag aldrig fattat vad det är Kyo ska hämnas på 'W'

    SvaraRadera
  16. jag har skrivit mycket till dena bloggen och jag tycket typ att det ska hända nåt med lärlek med emil är han typ inte kär i nån han måste inte vara det men det hade vart kul. elr att emil och siri bråkar och helt plötsligt drar siri elr emil i varnadra och kysser sen kommer en mystisk man och nåt händer svara hjärna :3 /Lady love bleckmossen <3 emil

    SvaraRadera
  17. Ps:Alex kan säger sitt kön till nån det hade vart spänande/Lady love bleckmossen <3 Emil

    SvaraRadera
  18. Tackar för alla kommentarer! Jag har skrivit ner varenda en så vi kommer ihåg dem! Efter KP nummer 7 i år kan ni förvänta er att några av dem kan komma med i tidningen!! Det rä alltid grymt kul att höra vad ni vill ska vara med!

    SvaraRadera
  19. Jag tycker nog att det ska bli lite mer kärlek och sådant, det här mellan Siri & Emil, Håkan & Emil tycker jag är kul ;)<3

    SvaraRadera
  20. Jag tycker det ska vara mer romantik mellan Emil o Siri;)

    SvaraRadera
  21. Mer Håkan <3 Emil! 8D *fangirlscream*
    Vore kul om man la in lite mer kult refenrenser *referensnörd*
    Typ som att...
    ... Någon av karaktärerna kommenterar någon Manga.
    ... Någon av karaktärerna blir jätteförtjusta i stolthet och fördom tv-serien från -95.
    ... Någon av karaktärerna MÅSTE gilla Doctor Who. O__O *points maniacally everywhere*

    Vore kul med mer Ivan och Helen också. .w.
    Men mest mer Håkan/Emil. OwO

    Capthca: reptan
    Ò_O Mycroft, vad vill du mig? Tycker du också jag tittat på för mycket Jurassic Parc?

    SvaraRadera
  22. Hej jag läste avsnittet anastasia del 4 på kpwebben.
    Och längst ner står det " vad händer mellan siri och håkan? Och vad säger emil om det?"
    Men jag har kollat på alla avsnitt där och jag kan inte hitta det följande, så jag kan se vad som händer.
    Snälla bäretta vart jag kan läsa den eller ladda upp den på din blogg, please!

    /bleckmossens största fan

    SvaraRadera
  23. Vad är det som händer mellan siri och håkan efter anastasia del 4?!

    SvaraRadera
  24. Jag kan inte heller hitta det snälla svara!

    SvaraRadera
  25. OMG! Håkans face är super sweet!

    SvaraRadera
  26. Jag kan bara säga en sak!
    "Mer bleckmossen i kp!!!!!!"

    SvaraRadera
  27. Ja, bleckmossen borde ha som ett litet kappitel i kp!

    SvaraRadera