tisdag 7 juni 2011

Bleckmossen Boyz i KP nummer 10

Hejsan å halloj i värmen! Själv sitter jag och svettas bort. Jag har gjort en massa eget is-te som jag hinkar i mig, men det hjälper inte så mycket.  Fast det är jättegott i alla fall!

Här kommer en liten förhandstitt på följetongen Bleckmossen Boyz som går i KP. Det är till KP nummer 10. Som ni ser heter äventyret "Kärlekstrassel". så mycket kärlek nu under sommaren kommer det att bli! åhh vad det är spännande och åååååhhh vad jag vill säga vad som händer! men det ska jag inte. ni får vänta och läsa när det kommer ut!


//Carromic.

15 kommentarer:

  1. när kommer KP 10? :3

    SvaraRadera
  2. Nästa KP som kommer ut är KP 8....

    SvaraRadera
  3. men men men!!!!!! Hur lyckas du måla så!! jag målar varje dag och målar fortfarande som en treåring!!! 8D

    SvaraRadera
  4. Åååh jag bläddrar alltid genast fram till din serie/manga när jag får hem KP - idag fick jag hem KP nr 8 och jag HOPPAS, HOPPAS att Emil väljer Håkan <3<3 Jag studsade nästan till när jag fick se deras kyss för länge sedan (jag läste de två sidorna om och om igen) och har hoppats sedan dess att något ska hända mellan dem.

    För övrigt tycker jag att det är skit bra med en svensk serie som har bisexualitet (eller vad än man vill kalla det) som något självklart eller som något man inte behöver skämmas över.
    Kan knappt vänta! Heja Emil och Håkan!

    SvaraRadera
  5. Askoii snodde min kommentar. >.>

    Men alltså, äntligen en svensk serie med bisexualitet som något lika naturligt som heterosexualitet. :D (Det är lika naturligt, men i serier så finns det nästan aldrig bisexualitet. ;w;)

    Jag själv är bisexuell. :D

    (HåkanxEmil är ett supergulligt par. <3)

    ...Jag känner mig som Amanda. '-'

    SvaraRadera
  6. ahh shounen ai <333 Snälla få Håkan x Emil för din skull x'D du kommer få såå många hatmejl från folk annars upptäckte jag >.>

    SvaraRadera
  7. NEEJ! IIINNTTE HÅKAN OCH EMIL. SIRI OCH EMIL !! snälla snälla snälla

    SvaraRadera
  8. JA tycker att han nt ska vara ihop med någon..:D Fast om de ska vara nån så ska det va siri han får nt vara Gay urkäkta ja tycker det blir bättre med ingen alls ..8)

    SvaraRadera
  9. Älskar bleckmossen boyz! <3

    SvaraRadera
  10. kommer alex och emil bli tillsammans igen de passar bra, men det skulle kanske funka om emil samtidigt blev ihop med håkan så han typ blev otrogen? då skulle det typ hända något. och sedan tar han sig ur det eller skriv svar om ni håller med eller inte (på bloggen azzå)

    SvaraRadera
  11. mmmmm.....emil och alex passar och jag gillar alex stil.....

    SvaraRadera
  12. Snälla Siri och Emil...Jag har inget emot homosexualitet men ändå x)

    SvaraRadera