måndag 26 augusti 2013

Harry Potter..?!

Måndag igen, en ny vecka med massa jobb! Fast idag fick ett kul mail av KP-Marie som undrade om inte jag kunde hjälpa henne med en kul grej som ska vara med i KP 15! JAg avslöjar inte vad det är med det kommer bli kul! Här får ni en liten smakbit på vad... Som ni säkert ser är det en liten skiss av Harry Potter... (vad i hela världen kan det vara KP gör....?) (det får ni se i KP 15, hihi)

//Carromic

PS. det avr ju riktigt kul att rita Harry, han har lite samma typ av olyckliga min i ansiktet som Emil brukar ha. Ni vet, den där minen han har som gör att man bara vill krama Emil och säga att det kommer bli bra....

7 kommentarer:

  1. Så fint tecknat! :D Jag brukar läsa eran serie ibland på Kp i biblioteket och även Katten Nils. Hittade er på kp, tror jag på nätet! :) Är det manga ni tecknar? Jätte fint!
    kram Ellen.
    ps. jag tecknar serier själv. Har en till blogg, som jag lägger upp mina serier! ^^ http://cirkusgangetsanjoe.wordpress.com/

    SvaraRadera
  2. Super snygg, men ärret är på fel sida...

    SvaraRadera
    Svar
    1. naj enligt boken har han den åt höger sida så det är faktiskt rätt...

      Radera
    2. då är det omslagen på böckerna som är fel... (jag hade också tänkt på ärret) Puss och kram på er!!! <3

      Radera
  3. Så fint!
    Jag älskar HP och KP! Hoppas att det blir en bra blandning i KP15!
    ;D

    SvaraRadera
  4. Ne fy på dig Carromic. Du får inte göra en så cool Harry Potter. Nu måste jag fangirla för en stund.

    SvaraRadera
  5. KOMMER DET ATT HANDLA OM HARRY POTTER I KP 15??!!!!??? Ahhhh!!! *dör*

    SvaraRadera